ΥESCRM ΔΩΡΕΑΝ συνδρομή για το κορυφαίο λογισμικό Ηλεκτρονικής τιμολόγησης και οργάνωσης της σύγχρονης επιχείρησης

Print Friendly, PDF & Email

Υιοθετήστε σήμερα κ όλας ένα πρόγραμμα CRM δημιουργώντας προοπτικές ανάπτυξης και επιβίωσης μέσα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό και τεχνολογικό περιβάλλον. Τι είναι λοιπόν το CRM;

To CRM ( Customers Relatioship Managment) αποτελεί μια σύγχρονη επιχειρηματική στρατηγική που εδραιώνεται σιγά σιγά στην ελληνική αγορά κυρίως μετα την εισαγωγή των ηλεκτρονικών τιμολόγιων (2Φ.Ε.Κ Α/251 και συγκεκριμένα με το άρθρο 14 των Ελληνικών λογιστικών προτύπων). Φιλοσοφία του συστήματος είναι η αυτοματοποίηση των περισσότερων εργασιών της σύγχρονης επιχείρησης, η ορθή επικοινωνία συνεργατών και υπαλλήλων καθώς και η άριστη διαχείριση πελατών με αρχεία καταγραφής για κάθε διεργασία

Τι κερδίζει κανείς λοιπόν από την χρήση ενός CRM λογισμικού στην καθημερινή λειτουργία μιας επιχείρησης;

Αμεση δημιουργία τιμολογίου και αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σημαντική συνέπεια αυτού είναι εξοικονόμηση χρόνου, η εξάλειψη του κόστους εκτύπωσης και η αποφυγή λαθών στα παραστατικά με παράλληλη δυνατότητα ανεύρεσης οποιουδήποτε τιμολογίου
Υποστήριξη στις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Τώρα σας δίνεται η ευκαιρία να καταγράψετε κάθε επαφή με τους πελάτες δημιουργώντας ιστορικό αρχείο ώστε κάθε υπάλληλος ή εξωτερικός συνεργάτης σας να μπορεί να εξυπηρετεί κάθε παλιό και νέο πελάτη.
Παρακολούθηση και άριστη διαχείριση Παραγγελιών , Προσφορών και Συνδρομών. Με τα εργαλεία του CRM ο πελάτης δέχεται μια Προσφορά και εφόσον την αποδεχτεί προχωράτε στην δημιουργία παραγγελίας. Ταυτόχρονα με το σύστημα συνδρομών ενσωματώνεται αυτόματες χρεώσεις γλιτώνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο

Οι Έλληνες επαγγελματίες θεωρούν πολύ σημαντικό θέμα για την επιχείρηση τους να υιοθετήσει την CRM προσέγγιση. Παρακάτω θα δούμε ορισμένα συμπεράσματα, όπως προκύπτουν μέσα από μια έρευνα ebusinessforum.gr αναφορικά με την χρησιμότητα του

  • Καταγραφή Παραπόνων Πελατών με ποσοστό 33,8% ,
  • Καταγραφή Προτιμήσεων Πελατών 30,9%,
  • Επικοινωνία με Πελάτες 30,7% ,
  • Παρακολούθηση Αποτελεσματικότητας Πωλητών 33,8%
  • Προσαρμογή Προιόντων σε απαιτήσεις μεμονωμένων Πελατών 20,6%,
  • Καθορισμός Τιμολογιακής Πολιτικής Προιόντων 25,0%
  • Σχεδιασμός νέων Προιόντων 26,5%
  • Παρακολούθηση κερδοφορίας 20,6%

Δοκιμάστε σήμερα και εσεις το ΥESCRM ENTEΛΩΝ ΔΩΡΕΑΝ για 3 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ

με μια απλή εγγραφη στην σελίδα μας http://yescrm.gr/eggrafh/

Ε-mail : info@yescrm.gr

(Visited 42 times, 1 visits today)
Please follow and like us: