Steam: Οι νέοι κανόνες εναντίον του spam

Print Friendly, PDF & Email
GAMES

Steam: Οι νέοι κανόνες εναντίον του spam

ΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΓΕΡΑ

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Gaming

Νέους κανόνες για τα μέλη της online πλατφόρμας παιχνιδιών Steam αποφάσισε να θέσει η εταιρεία Valve. Σκοπός της νέας πολιτικής είναι να μειωθούν τα φαινόμενα spamτα οποία το τελευταίο διάστημα έχουν πολλαπλασιαστεί. Αρκετοί χρήστες κάνουν λογαριασμούς-φαντάσματα με σκοπό να κερδίζουν επιτεύγματα αλλά και να σπαμάρουν την ιστοσελίδα. 

Οι λογαριασμοί που θα επηρεαστούν από τους κανονισμούς θα είναι όλοι όσοι δεν έχουν αγοράσει κάποιο παιχνίδι ενώ απαλλάσσονται οι λογαριασμοί που έχουν ξοδέψει ή έχουν αποθηκεύσει στο πορτοφόλι τους από 5 δολάρια και πάνω (αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και στα υπόλοιπα νομίσματα).

Η νέα πολιτική της Valve υπαγορεύει ότι οι λογαριασμοί αυτοί δεν έχουν πραγματοποιήσει έστω και μια ελάχιστη συναλλαγή ή δεν έχουν στην κατοχή τους έναν λογικό αριθμό παιχνιδιών δεν θα μπορούν:

να στέλνουν αιτήματα πρόσκλησης σε παιχνίδι

| να ενεργοποιούν το ομαδικό chat

| ναψηφίζουνστo Greenlight, Steam Reviews και Workshop Items

| να συμμετέχουν στην αγορά Steam (Steam Market)

| να αναρτούν συχνά στα Steam Discussions (θα υπάρχει ένα χρονικό διάστημα αναμονής για να είναι ικανός ο χρήστης να αναρτήσει ξανά)

| να ανεβάζουν το Profile Level τους (θα κλειδώνεται πλέον στο level 0) και να κερδίζουν Trading Gards

| να προσφέρουν δικά τους προϊόντα στο Steam Workshop 

| να αναρτούν κάποιο αντικείμενο στο Steam Workshop Discussions

| να έχουν πρόσβαση στο Steam Web API

| να χρησιμοποιούν την έκδοση της ιστοσελίδας και του chat για κινητά τηλέφωνα

Οι νέοι αυτοί κανόνες αναμένεται  να δημιουργήσουν και αρκετά προβλήματα στα μέλη τα οποία δεν αγοράζουν online τα παιχνίδια τους, αλλά τα αγοράζουν με τη μορφή δίσκων και τα εισάγουν στο λογαριασμό τους στο Steam. Η ενεργοποίηση των παιχνιδιών αυτών δεν θα κάνει άρση των νέων αυτών αποκλεισμών όπως και η λήψη demo ή free trial των διαθέσιμων παιχνιδιών στο Steam.

(Visited 42 times, 1 visits today)
Please follow and like us: