Έναρξη λειτουργίας του Περιφερειακού Υποκαταστήματος ΟΓΑ Δυτικής Μακεδονίας.

Print Friendly, PDF & Email

Έναρξη λειτουργίας του Περιφερειακού Υποκαταστήματος ΟΓΑ Δυτικής Μακεδονίας.

Πρωτότυπο έγγραφο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ (ΟΓΑ)

ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΥΠΗΡΕΣΙΑ Ζ΄ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ

ΤΜΗΜΑ Ζ2 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Αθήνα 3 Οκτωβρίου 2014

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡΙΘ. 3

ΠΡΟΣ: Τους κ.κ. Ανταποκριτές ΟΓΑ Δήμων, Δημοτικών Ενοτήτων και Κοινοτήτων των Νομών Γρεβενών, Καστοριάς, Κοζάνης & Φλώρινας

ΘΕΜΑ: «Έναρξη λειτουργίας του Περιφερειακού Υποκαταστήματος ΟΓΑ Δυτικής Μακεδονίας».

Σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα:

1. Το Δ.Σ. του ΟΓΑ με την απόφασή του με αριθ. 1449/1/4-9-2014 και σύμφωνα με τα Π.Δ. 199/96 και 225/98, ενέκρινε την έναρξη λειτουργίας του Περιφερειακού Υποκαταστήματος ΟΓΑ Δυτικής Μακεδονίας (έδρα Κοζάνη) από 15 Σεπτεμβρίου 2014, το οποίο θα εξετάζει υποθέσεις των Νομών Γρεβενών, Καστοριάς, Κοζάνης και Φλώρινας.

2. Το εν λόγω Υποκατάστημα θα λειτουργήσει, κατ’ αρχάς με περιορισμένες αρμοδιότητες μέσα στα πλαίσια των υπαρχουσών δυνατοτήτων σε προσωπικό του Οργανισμού. Έτσι από τις αρμοδιότητες που προβλέπονται από το ως άνω Π.Δ. 199/96, το Υποκατάστημα θα έχει, προς το παρόν, τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

α) Τμήμα Ασφάλισης και Παροχών

Στην αρμοδιότητα του Τμήματος αυτού ανήκει:

– Η συγκέντρωση στοιχείων από αρμόδιες Υπηρεσίες σχετικά με την ασφάλιση στον ΟΓΑ των προσώπων που έχουν τις προϋποθέσεις υπαγωγής, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 του Ν. 3232/2004, όπως κάθε φορά ισχύουν, και η έκδοση των σχετικών εγκριτικών – απορριπτικών αποφάσεων.

– Η επεξεργασία των στοιχείων των μεταβολών που έχουν επέλθει στην προσωπική ή ασφαλιστική κατάσταση των ασφαλισμένων και στους εργοδότες- επιχειρήσεις του άρθρου 7 του Ν. 3232/2004.

– Η τήρηση και η ενημέρωση των Μητρώων εργοδοτών-επιχειρήσεων και ασφαλισμένων του άρθρου 7 του Ν. 3232/2004.

– Η επιδίωξη της είσπραξης των οφειλόμενων ασφαλιστικών εισφορών των εργοδοτών-επιχειρήσεων και η ενημέρωση των ατομικών μερίδων των ασφαλισμένων του άρθρου 7 του Ν. 3232/2004, σε συνεργασία με την αρμόδια μηχανογραφική υπηρεσία.

– Η μέριμνα για τη συγκέντρωση των απαραίτητων στοιχείων και η εισήγηση για τη λήψη απόφασης, σε αιτήσεις αντιρρήσεων εργοδοτών-επιχειρήσεων του άρθρου 7 του Ν. 3232/2004 που ζητούν απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής μέρους ή ολόκληρου του ποσού ασφαλιστικών εισφορών που βεβαιώθηκαν.

– Η εξέταση των αιτήσεων εργοδοτών-επιχειρήσεων του άρθρου 7 του Ν. 3232/2004 για επιστροφή ασφαλιστικών εισφορών που καταβλήθηκαν αχρεωστήτως και η μέριμνα για την επιστροφή τους στους δικαιούχους.

– Η χορήγηση πάσης φύσεως βεβαιώσεων που αφορούν σε εργοδότες-επιχειρήσεις και ασφαλισμένους του άρθρου 7 του Ν. 3232/2004.

– Η παραλαβή, καταχώρηση και έλεγχος των αιτήσεων για τη χορήγηση του βοηθήματος εξόδων κηδείας συνταξιούχων και ασφαλισμένων, ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η μέριμνα για τη συγκέντρωση τυχόν ελλειπόντων και η έκδοση πράξης χορήγησης ή μη του βοηθήματος.

– Η χορήγηση των βεβαιώσεων που εκδίδονται μέσω των πληροφοριακών συστημάτων του ΟΓΑ, για την ασφαλιστική και συνταξιοδοτική κατάσταση των ασφαλισμένων και συνταξιούχων του Οργανισμού.

– Η παραλαβή των αιτήσεων για τη χορήγηση επιδόματος μητρότητας (επίδομα κυοφορίας και λοχείας και βοηθήματος τοκετού) στις ασφαλισμένες του ΟΓΑ, ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η μέριμνα για τη συγκέντρωση τυχόν ελλειπόντων και η έκδοση πράξης χορήγησης ή μη του επιδόματος.

– Η παροχή πληροφοριών στους ενδιαφερομένους για την πορεία των υποθέσεων τους και η ενημέρωσή τους επί θεμάτων σχετικών με τα ανωτέρω αντικείμενα.

β) Τμήμα Οικογενειακών Επιδομάτων και Διοικητικής Υποστήριξης

Στην αρμοδιότητα του Τμήματος αυτού ανήκει:

– Ο έλεγχος των δικαιολογητικών καθώς και των αιτήσεων – υπεύθυνων δηλώσεων (έντυπο Α21) για τη χορήγηση των οικογενειακών επιδομάτων, με βάση το ψηφιοποιημένο αρχείο που αποστέλλει στον ΟΓΑ η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Δ.ΗΛ.ΕΔ) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.

– Η έκδοση πράξεων χορήγησης ή μη, τροποποιητικών, ανάκλησης, αναστολής, διακοπής και επαναχορήγησης των οικογενειακών επιδομάτων.

– Η παροχή πληροφοριών στους ενδιαφερόμενους για την πορεία των υποθέσεών τους και για κάθε θέμα που έχει σχέση με τη χορήγηση από τον ΟΓΑ οικογενειακών επιδομάτων.

– Η έκδοση βεβαιώσεων περί χορήγησης ή μη οικογενειακών επιδομάτων από τον ΟΓΑ.

– Η τήρηση των σχετικών αρχείων για τα ανωτέρω.

– Η μέριμνα για τη διακίνηση της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας.

– Η τήρηση απλού και εμπιστευτικού πρωτοκόλλου αλληλογραφίας.

3. Ενόψει των ανωτέρω και όσον αφορά στις λειτουργίες του ΟΓΑ στους Νομούς Γρεβενών, Καστοριάς, Κοζάνης και Φλώρινας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας θα ακολουθούνται οι κατωτέρω διαδικασίες: Οι Ανταποκριτές ΟΓΑ θα υποβάλουν στο προαναφερόμενο Υποκατάστημα όλα τα δικαιολογητικά που πρωτοκολλούνται από αυτούς, σχετικά με τις εκχωρηθείσες στο υποκατάστημα αρμοδιότητες, από την 15 η Σεπτεμβρίου 2014 και μετά.

Δικαιολογητικά που έχουν πρωτοκολληθεί από τους Ανταποκριτές έως και την 14 η Σεπτεμβρίου 2014 θα υποβληθούν στην Κεντρική Υπηρεσία του ΟΓΑ.

4. Το Περιφερειακό Υποκατάστημα ΟΓΑ Δυτικής Μακεδονίας (έδρα Κοζάνη) στεγάζεται στη Λευκόβρυση Κοζάνης (Τ.Κ. 50 100). Τηλέφωνα επικοινωνίας: 24610 39771 και 24610 32307.

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

Δρ. ΞΕΝΟΦΩΝ ΒΕΡΓΙΝΗΣ

(Visited 2 times, 1 visits today)
Please follow and like us: